середа, 23 лютого 2022 р.

Работягова Анастасія СПЕЦИФІКА ТВОРЕННЯ ОБРАЗУ АННИ ЯРОСЛАВНИ В РОМАНІ В. ЧЕМЕРИСА «АННА КИЇВСЬКА – КОРОЛЕВА ФРАНЦІЇ»

 

Рей Олександра СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ЛІТЕРАТУРНИХ ІГОР ЯК ПРИЙОМУ ВИВЧЕННЯ ТА ТВОРЧОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

 

Рішко Даріна МОТИВ СВОБОДИ В РОМАНІ ЛЮКО ДАШВАР «ПОКРОВ»

 

Серветник Каріна ТРАДИЦІЙНІ ТА НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5-9 КЛАСАХ ЗЗСО

 

Сірик Валерія РЕФЛЕКСІЯ ПЕРСПЕКТИВИ СМЕРТІ В РАННІЙ ЛІРИЦІ В. СВІДЗІНСЬКОГО: ПЕЙЗАЖНИЙ КОД

 

Скиданчук Наталія СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ЖАНРІВ ТА ПІДЖАНРІВ ВЕЛИКОЇ ПРОЗИ

 

Смирнов Олександр ЕВОЛЮЦІЯ ЛІРИЧНОЇ ГЕРОЇНІ В «СТЕПОВІЙ» ЛІРИЦІ М. БРАЦИЛО

 

Смульська Олена ЕПІТЕТНА СИСТЕМА ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ Т. С. ЕЛІОТА

 

Стебловська Дар’я ЕСХАТОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ СВІТУ В «БЕРМУДСЬКОМУ ТРИКУТНИКУ» І. РИМАРУКА

 

Тарушко Катерина, Класс Наталія МОТИВ БОЛЮ У «МОЛИТВІ ДО МОВИ» К. МОТРИЧ

 

Федик Тамара ХУДОЖНЄ МОДЕЛЮВАННЯ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІЙОВОЇ ОСОБИ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ О. МИКОЛАЙЧУКА ТА НЕДИ НЕЖДАНОЇ «ОНОРЕ, А ДЕ БАЛЬЗАК?»)

 

Ферко Христина МІФОПОЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРІВ П. Б. ОСТЕРА

 

Хіврич Тетяна МОТИВ МОВЧАННЯ У ПОВІСТІ Є. ГУЦАЛА «ПРОКЛЯТТЯ»

 

Часнік Ольга ВИКОРИСТАННЯ ІНФОГРАФІКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРУ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ «МИКИТА КОЖУМ’ЯКА» У 5 КЛАСІ ЗА МОДЕЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ

 

Черниш Олег ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ ПУБЛІЦИСТИКИ ХХ СТОЛІТТЯ

 

Шаблієнко Анастасія КОХАННЯ І ЗРАДА У ДРАМІ-ФЕЄРІЇ «ЛІСОВА ПІСНЯ»

 

Шапошнікова Анастасія ТОПОНІМ ЯК ЗАСІБ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ «МІСТО» НА СТОРІНКАХ ДНІПРОВСЬКОГО ЖУРНАЛУ «СТЫХ»

 

Юрченко Анна ПОВІСТЬ «КЛИМКО» ГР.ТЮТЮННИКА: ДИДАКТИЗМ ТВОРУ

 

Якобчук Оксана МАРКЕРИ УКРАЇНСЬКОЇ РЕАЛЬНОСТІ В РОМАНІ ГАСЬКИ ШИЯН «ЗА СПИНОЮ»

 

Яловега Роксолана ЄВАНГЕЛЬСЬКА ОСНОВА РІЗДВЯНИХ ОПОВІДАНЬ

 

Ящук Іванна СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВИДІВ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


середа, 24 лютого 2021 р.

Байдак Є.В., Ромас Л. М. МОТИВИ ІНТИМНОЇ ЛІРИКИ У ЗБІРЦІ МИКОЛИ МИКОЛАЄНКА «ЗАМЦЕРЛА»

 

Біляк Н. ВІДТВОРЕННЯ СИНТАКСИЧНОЇ СТРУКТУРИ ПЕРШОТВОРУ В АВТОПЕРЕКЛАДІ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ ВІРИ ВОВК)

 

Бурлак Д. А. ВИКОРИСТАННЯ ПОСТЕРА НА УРОЦІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ВОРОНОГО

 

Вавілова Г. А. ТРАВЕЛОГ М. БЕСПАЛОВА «ШЛЯХ НА КРАЙ СВІТУ. УКРАЇНСЬКІ ПІЛІГРИМИ НА CAMINO DE SANTIAGO» ЯК ДЖЕРЕЛО ІМАГОЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ

 

Величковська Ю. Ф. ПОЕТИКА ІСТОРИЧНОЇ ДРАМИ «ВОЛОДИМИР» ФЕОФАНА ПРОКОПОВИЧА

 

Верба Т. Ю. В. ЧЕМЕРИС ПРО ГЕТЬМАНА ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО У ПОВІСТІ «МІСТО КОХАНЦІВ НА КАРА-ДЕНІЗІ»

 

Волк Е. А. АНИМАЛИСТИЧЕСКИЕ ОБРАЗЫ В СБОРНИКЕ РАССКАЗОВ И ПОВЕСТЕЙ «КОНЕЦ СВЕТА С ВАРИАЦИЯМИ»

 

Глушко Ю.О. ВИВЧЕННЯ ПОЕЗІЇ ІВАНА ФРАНКА З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН РЕСУРСУ MENTIMETER

 

Глущенко Н., Горенко Г. В. УПІЗНАВАНО-НЕПІЗНАВАНЕ МІСТО ЗАПОРІЖЖЯ У РОМАНІ «ТРОЩА» В. ШКЛЯРА

 

Голота С.С. ВИКОРИСТАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ПАЗЛІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОВІСТІ «ЗЕМЛЯ» ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ

 

Горбань А. Ю. ОБРАЗ РІДНОГО КРАЮ В ПОЕТИЧНОМУ ДОРОБКУ ІВАНА САВИЧА

 

Грицик Н. О., Коваленко О. А. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФОРМУВАННІ ІМЕННИКІВ-НАЗВ ЖІНОК ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ

 

Даниленко Л. В. ОБРАЗИ ПАМ’ЯТІ У КНИЗІ П. ЯЦЕНКА «СОЮЗ РАДЯНСЬКИХ РЕЧЕЙ»

 

Доброскок С. О. ВИКОРИСТАННЯ МЕМІВ ТА ЕМОДЖІ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 

Домбровська Т.О. ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ «НА УРОК» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДРАМИ-ФЕЄРІЇ «ЛІСОВА ПІСНЯ» ЛЕСІ УКРАЇНКИ

 

Думанська Е.А. ВИВЧЕННЯ ПОЕЗІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ У 10 КЛАСІ

 

Жаркова Р.Є. ПРОБЛЕМАТИКА ДОРОСЛІШАНЬ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ

 

Зуєнко Я. М. НАЦІОНАЛЬНА МІФОЛОГЕМА ГЕРОЯ-ПОВСТАНЦЯ В РОМАНІ Л. КОНОНОВИЧА «ТЕМА ДЛЯ МЕДИТАЦІЇ»

 

Ісаєв І. Р. ПАМ’ЯТЬ МІСЦЯ ПОКОЛІНЬ ЯК СКЛАДОВА МОТИВУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТИ В РОМАНІ М. МАТІОС «БУКОВА ЗЕМЛЯ»

 

Калініна В.С. УРОКИ-БЕСІДИ З ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ ПРИ ОБГОВОРЕННІ ТВОРЧИХ НАБУТКІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 6 КЛАСІ

 

Качура А. В. ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ВІЙНИ В РОМАНІ С. ТАЛАН «РАКУРС»

 

Клевцова Н.В. ОРГАНІЗАЦІЯ «ЕКОЛОГІЧНИХ ХВИЛИНОК» ЗА ДОПОМОГОЮ АВТОРСЬКИХ ТЕКСТІВ ТА ФРАГМЕНТІВ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ

 

Кононенко Т.С. МЕРЕЖЕВА ЛІТЕРАТУРА ЯК ОЗНАКА КОНВЕРГЕНТНОСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО ПРОЦЕСУ

 

Коченко П.А. ТВОРЧІСТЬ ЛЕСЯ ПОДЕРЕВ’ЯНСЬКОГО – ФЕНОМЕН УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

Кошелева А., Єфименко Л. М. ФУНКЦІЙНА РОЛЬ КОЛЬОРУ У ДРАМІ «ЧОРНА ПАНТЕРА І БІЛИЙ МЕДВІДЬ» В. ВИННИЧЕНКА

 

вівторок, 23 лютого 2021 р.

Краснікова О. СТРАТЕГІЯ МОДЕЛЮВАННЯ ХУДОЖНІХ ОБРАЗІВ У РОМАНІ М. ГРИМИЧ «КЛАВКА»

 

Краснощок Т.А. ВИВЧЕННЯ ТВОРУ «МАРТИН БОРУЛЯ» ІВАНА КАРПЕНКО-КАРОГО З ВИКОРИСТАННЯМ ВІРТУАЛЬНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ГАЛЕРЕЇ

 

Крупка Л.О. ХУДОЖНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОВІНЦІЇ ( ЗА РОМАНОМ В.ЛИСА «ДІВА МЛИНИЩА)

 

Ленок М. І. КАДРУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПОЕТИКИ ХУДОЖНЬОГО РЕПОРТАЖУ «ЗАКАРПАТСЬКИЙ ЛЕГІОН» Є. ПОДОБНОЇ

 

Лобанова В. О. ТОПОНІМІКА В ПОЕЗІЇ МИХАЙЛА ЧХАНА

Логвінова Л. ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПОВІСТІ ІВАНА НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ`Я»

 

Лугова Г.В. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «РОМАШКА БЛУМА» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРУ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА «ФЕДЬКО-ХАЛАМИДНИК»

 

Максименко О. Л. ЛІРИЧНА ПОЕЗІЯ В. МИРОНЕНКА НА СТОРІНКАХ ЖУРНАЛУ «ЗАБОЙ»

 

Мальцева А. О. ЖАНРОВА ПРИРОДА КНИГИ Б. ЛОГВИНЕНКА «ПЕРЕХОЖІ. ПІВДЕННО-СХІДНА АЗІЯ»

 

Мамай С. В. ПРОБЛЕМА ТИПОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОГО ФЕНТЕЗІ

 

Мартиненко К. В., Ігнатова Н. С. ОКАЗІОНАЛІЗМИ У ЗБІРЦІ «ВАМ ТАКЕ Й НЕ СНИЛОСЯ!» МИКОЛИ БІЛОКОПИТОВА

 

Назарова І. В. ІМАГОЛОГІЧНІ ВІЗІЇ СХОДУ У КНИЗІ Ю. СМАЛЬ «КИТАЙСЬКИЙ ЩОДЕННИК УКРАЇНСЬКОЇ МАМИ»

 

Назімова К. А. ТІЛЕСНІСТЬ ЯК ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИВ РОМАНАХ ТЕТЯНИ БЕЛІМОВОЇ «ВІЛЬНИЙ СВІТ» ТА МАРИНИ ЛЕВИЦЬКОЇ «КОРОТКА ІСТОРІЯ ТРАКТОРІВ ПО-УКРАЇНСЬКИ»

 

Овсяницька Г. В. СИМВОЛІЧНИЙ АСПЕКТ СИЗИГІЇ АНІМИ Й АНІМУСА У РОМАНІ М. КІДРУКА «ДОКИ СВІТЛО НЕ ЗГАСНЕ НАЗАВЖДИ»