середу, 20 лютого 2019 р.

Молоцький В. О. ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТІВ ПІСЕНЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ


Полесюк А. К. ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ «ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ


Поліщук Є. С. ЛЮДИНА І ВІЙНА В РОМАНІ «АЕРОПОРТ» С. ЛОЙКА


Полковникова С. М. ФУНКЦІОНУВАННЯ БІЛОГО КОЛЬОРУ В ПОЕТИЧНОМУ ЦИКЛІ «СЛІПУЧИЙ МАГНІЙ СНІГОВИХ ПУСТЕЛЬ» ЗБІРКИ «РІЧКА ГЕРАКЛІТА» Л. КОСТЕНКО


Поночовна О. О. ХРОНОТОП РОМАНУ С. БУТА «ЛИСТИ З ТОГО СВІТУ» ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РЕАЛІЗАЦІЮ ДУХОВНОГО ПРОСТОРУ ТВОРУ


Продащук В. С. РЕЛІГІЙНА ОСНОВА РОМАНУ С. ЛОБОДИ «ЧАС ЛІЛІТ»


Руденко М.-К. Д. СПЕЦИФІКА ТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛЬНОСТІ РОМАНУ ГУМЕНЮК Н. «ТАНЕЦЬ БІЛОЇ ТОПОЛІ»


Садилко Н. О. ФІЛОСОФСЬКА І СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА В РОМАНІ«КІЛЬКА РОКІВ ЗИМИ» В. ТЕРЛЕЦЬКОГО


Скиданенко А. С. ПРИГОДНИЦЬКИЙ ЖАНР У ТВОРЧОСТІ М. ТРУБЛАЇНІ


Смирнов О. В. ПОЕТИКАЛЬНА СПЕЦИФІКА ВІРШІВ-«ПЕРЕВТІЛЕНЬ» НА ІСТОРИЧНУ ТЕМАТИКУ В «СТЕПОВІЙ» ЛІРИЦІ М. БРАЦИЛО


Солодка Л. О. ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНИЙ ЗВ’ЯЗОК НОВЕЛИ «ФАВСТ» Г. КОСИНКИ З ТРАГЕДІЄЮ «ФАУСТ» ҐЕТЕ


Стороженко В. О. ЧАС І ПРОСТІР У РОМАНІ Ю. ЩЕРБАКА «ЧАС ТИРАНА. ПРОЗРІННЯ 2084»


Стороженко Т. О. АЛЮЗІЯ ЯК ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНИЙ ПРИЙОМ У РОМАНІ П. НАНІЇВА «ТРИЧІ ПРОДАНА»


Суховій Л. А. ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ МАНЕРИ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО


Таган Д. І. РОМАНИ Ю. АНДРУХОВИЧА «МОСКОВІАДА» ТА «СХІД» А. СТАСЮКА: АНТИІМПЕРСЬКІ ІНТЕНЦІЇ


Ткаченко М. Р. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПСИХОЛОГІЗМ РОМАНУ ЛЮБКА ДЕРЕША «СПУСТОШЕННЯ»


Холодовська Н. О. ОБРАЗ ВІДЬМИ У РОМАНІ В. КЛИМЧУКА «РУТЕНІЯ. ПОВЕРНЕННЯ ВІДЬМИ»


Чичерова А. Р. МАСКУЛІННІСТЬ І ГЕРОЇЗМ У ПОВІСТІ-ДЕТЕКТИВІ С. ГРИДІНА «ВІДЧАЙДУШНІ»


Чмир А. В. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ «ШЕСТИДНЕВ, АБО КОРОНА ДОМУ ОСТРОЗЬКОГО» П. КРАЛЮКА


Шевцова С. В. ТАНОЛОГІЧНІ МОТИВИ В РОМАНІ «І ПРИБУДЕ СУДДЯ» В. ЛИСА


Шевченко В. В. ХУДОЖНЯ ТРАДИЦІЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ОБРАЗУ В.-К. ОСТРОЗЬКОГО


Ярощук В. Ю. ІНТЕЛЕКТУАЛІЗМ І ЙОГО ПРОЯВИ В ЛІТЕРАТУРІ 90-Х РР. ХХ СТ.


четвер, 22 лютого 2018 р.

Баркова О. М. ФІЛОСОФСЬКА КАРТИНА СВІТУ У ЗБІРЦІ Ю. ІЗДРИКА ТА Є. НЕСТЕРОВИЧ «SUMMA»


Баянова К. О. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КАНОНІЧНОГО СЮЖЕТУ В РОМАНІ Н. ГУМЕНЮК «ЯНГОЛ У СІРОМУ»


Бєрковська А. Г. СЦЕНАРІЇ ХРОНОТОПУ В МЕТАСЮЖЕТІ РОМАНУ Н. ОЧКУР «МІСТИЧНИЙ ВАЛЬС»


Біла Л. В. ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНІ КОНФЛІКТИ В РОМАНІ Ю. КИРИКА «ЯБЛУНЕВІ КВІТИ» ЯК КУЛЬТУРОЛОГІЧНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ АСПЕКТ ТВОРУ


Богданова М. І. СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ МОДЕЛІ БУТТЯ ГЕРОЇВ У МАЛІЙ ПРОЗІ М. МОГИЛЯНСЬКОГО


Богма І. О. ГЕНДЕРНА ПРОБЛЕМАТИКА РОМАНУ А. ДНІСТРОВОГО «ДРОЗОФІЛА НАД ТОМОМ КАНТА»: АСПЕКТ ВЗАЄМИН СТАТЕЙ


Ганченко А. Ю. РЕЛІГІЙНІ МОТИВИ У ТВОРІ Д. БРАУНА «КОД ДА ВІНЧІ», Є. КОНОНЕНКО «ЖЕРТВА ЗАБУТОГО МАЙСТРА» Й М. ДОЧИНЦЯ «ГОРЯНИН. ВОДИ ГОСПОДНІХ РУСЕЛ»


Гнатуша А. О. ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ ОБРАЗУ А. ТЕСЛЕНКА В РОМАНІ С. ПРОЦЮКА «ЧОРНЕ ЯБЛУКО»


Дєєва Ю. С. ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ОБРАЗУ І. ФРАНКА В РОМАНІ «ШРАМИ НА СКАЛІ» Р. ІВАНИЧУКА

Дудніченко В. В. ЕТНОПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ УКРАЇНЦЯ У ТВОРАХ М. МАТІОС


Живиця Т. Д. РОМАН «СЬОМИЙ АРКАН» Н. СТЕПУЛИ: ЖАНРОВІ АСПЕКТИ


Какуша А. Ю. УКРАЇНСЬКИЙ МОЙСЕЙ: ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ОБРАЗУ І. ФРАНКА В ХУДОЖНІХ БІОГРАФІЯХ


Катранич Т. ОБРАЗ ВІЛЬГЕЛЬМА ФОН ГАБСБУРГА В РОМАНІ «ОХАЙНІ ПРОПИСИ ЕРЦГЕРЦОГА ВІЛЬГЕЛЬМА» НАТАЛКИ СНЯДАНКО: ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК СВІТОГЛЯДНА ПЕРСПЕКТИВА




Кіцелюк С. А. ТРИЛЕР «НЕ ОЗИРАЙСЯ І МОВЧИ» М. КІДРУКА ЯК ЖАНР ПІДЛІТКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Куруч А. В. СПЕЦИФІКА АРХЕТИПУ РОДИНИ В СУЧАСНІЙ ЖІНОЧІЙ ПРОЗІ


Кухар О. Р. ХРОНОТОП ДОРОГИ В РОМАНІ С. ЖАДАНА «ІНТЕРНАТ»



Ленок М. І. ПАСІОНАРНІСТЬ НЕОФІТІВ: ВИМІРИ ТА ПРОТИСТОЯННЯ


Лук’янчук Д. І. ДИСКУРС ЯК ВИРІШАЛЬНА КОМУНІКАТИВНА ПОДІЯ ТЕКСТУ В ОПОВІДАННІ С. АВРАМЕНКА «ШАБАШНИКИ»


Лящова А. О. АВТОРСЬКА РЕЦЕПЦІЯ ОБРАЗУ КНЯГИНІ ОСТРОЗЬКОЇ В РОМАНІ П. УГЛЯРЕНКА «І БУВ РАНОК, І БУЛА НІЧ… (ГАЛЬШКА)»


Мануілова К. Г. ПОЕТИКА ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕЖ У РОМАНІ В. ДОМОНТОВИЧА «ДОКТОР СЕРАФІКУС»

Манько А. М. ХУДОЖНЯ ДЕМОНСТРАЦІЯ МОВНОГО КОЛАПСУ В ЛІРИЦІ ІВАНА НИЗОВОГО


Менсітов І. І. ТЕМПОРАЛЬНІСТЬ ДЕТЕКТИВУ Є. КОНОНЕНКО «ЖЕРТВА ЗАБУТОГО МАЙСТРА»


Продащук В. С. ХРОНОТОП РОМАНУ С. ЛОБОДИ «ЧАС ЛІЛІТ»


Раковська А. С. МОДИФІКАЦІЯ БІОГРАФІЧНОГО КАНОНУ В РОМАНІ В. ЄШКІЛЕВА «УСІ КУТИ ТРИКУТНИКА. АПОКРИФ МАНДРІВ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»


Семенюк О. В. ІНТЕРПРЕТАТИВНІ ПАРАДИГМИ НОНКОНФОРМІЗМУ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ФЕНОМЕНУ В МАЛІЙ ПРОЗІ ДЖ. Д. СЕЛІНДЖЕРА ТА ГР. ТЮТЮННИКА


Смирнов О. В. ФОЛЬКЛОРНО-МІФОЛОГІЧНА ОСНОВА ОБРАЗУ ПЕКЛА В РОМАНІ Л. КОНОНОВИЧА «ЧИГИРИНСЬКИЙ СОТНИК»


Тананаєва І. М. ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ХАРАКТЕРНИЦТВА В ПОВІСТІ В. РУТКІВСЬКОГО «СТОРОЖОВА ЗАСТАВА»


Таран О. С. ФОЛЬКЛОРНІ МОТИВИ У ПЕРЕКАЗАХ «МЕСЯЦ И СОЛНЦЕ» ТА «СТРАШНЫЙ ЗВЕРЬ» Є. ГРЕБІНКИ


Ткаченко М. Р. ПРОСТІР СТРАЖДАННЯ В ОПОВІДАННІ Ю. ІЛЮХИ «САНЯ»


Толмачова В. М. РОМАН В. ДРОЗДА «ЛИСТЯ ЗЕМЛІ»: ОСОБЛИВОСТІ ХРОНОТОПУ


Чичерова А. Р. ГЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ У ПОВІСТЯХ С. ГРИДІНА ДЛЯ ПІДЛІТКІВ


Чмир А. В. ОСОБЛИВОСТІ ОНІРИЧНОГО ПРОСТОРУ РОМАНУ П. КРАЛЮКА «ШЕСТИДНЕВ, АБО КОРОНА ДОМУ ОСТРОЗЬКОГО»


Шевченко В. В. ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ІСТОРИЧНОГО НАРАТИВУ В ПОВІСТІ П. КРАЛЮКА «ДІОПТРА»


Шкроботько О. О. МОТИВ ПОДОРОЖІ В ПОВІСТІ Г. ПАГУТЯК «У КОЖНОГО Є БАБУСЯ»