середа, 22 лютого 2023 р.

Карабута Вікторія, Конєва Марія ТИПОЛОГІЯ ОБРАЗУ«ВІЙНИ» У КНИЗІ Д. БУРОЇ, Є. ПОДОБНОЇ «ЛЮТИЙ ЛЮТИЙ 2022. СВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРШІ ДНІ ВТОРГНЕННЯ»

 

Кисла Ольга, Шостка Марина ФОРМУВАННЯ СТІЙКОГО ІНТЕРЕСУ ДО ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ У СТУДЕНТІВ АГРОТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 

Клевцова Наталія, Клевцова Анастасія АРХІТЕКТУРНІ СПОРУДИ, ЩО ВИСТУПАЮТЬ ЯК ХУДОЖНІ АРХЕТИПИ В ТВОРАХ В. ГЮГО «СОБОР ПАРИЗЬКОЇ БОГОМАТЕРІ» ТА О. ГОНЧАРА «СОБОР», ЇХ ЛІТЕРАТУРНА ЗНАЧУЩІСТЬ

 

Клінчева Олена ІНТЕРМЕДІАЛЬНІ ПРИНЦИПИ В ТРАГІКОМЕДІЇ «МАРТИН БОРУЛЯ» І. КАРПЕНКА-КАРОГО

 

Козак Марія ПОРТРЕТ ЯК ЗАСІБ ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ РОМАНУ В. ЛИСА «СТОЛІТТЯ ЯКОВА»

 

Котенко Аліна АРХЕТИП ПОПЕЛЮШКИ В РОМАНІ П. ЯЦЕНКА «ДЕРЕВО БОДХІ»: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ

 

Кулай Христина МІСТО ЯК ТЕКСТ (ЗА РОМАНОМ О. ІРВАНЦЯ «РІВНЕ / РОВНО»)

 

Лисенко Ольга ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ МОТИВИ У ЗБІРЦІ «ПАЛІМПСЕСТИ» В. СТУСА

 

Ліщиніна Аліна ЕКЗИСТЕНЦІЙНИЙ ВИМІР ХРОНІКАЛЬНОГО ЛІТОПИСУ М. СОРОКИ «ЖУРНАЛІСТИ НА ВІЙНІ»

 

Лукаш Анастасія ВПЛИВ АТЕЇСТИЧНОГО КУРСУ ВЛАДИ СРСР НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ

 

Лукьяненко Ілля ПРЕЦЕДЕНТНІ ТЕКСТИ БІБЛІЙНОГО ПОХОДЖЕННЯ В ЗБІРЦІ Ю. АНДРУХОВИЧА «ЛИСТИ В УКРАЇНУ»

 

Майданюк Юлія УКРАЇНЕЦЬ ЯК ПЕРСОНАЖ (ЗА РОМАНОМ ВОЛОДИМИРА ЛИСА «СТОЛІТТЯ ЯКОВА»)

 

Малиш Алла ПОЕТИКА ОПОВІДАННЯ К. БАБКІНОЇ «АЙ НУ»

 

Мельниченко Тетяна ПОЕТИКА РОМАНУ Т. П’ЯНКОВОЇ «ВІК ЧЕРВОНИХ МУРАХ»

 

Менсітов Ілля УОСОБЛЕННЯ ТРАГЕДІЇ КОЗАЦТВА НА ПРИКЛАДІ ОБРАЗУ П. КАЛНИШЕВСЬКОГО В УКРАЇНСЬКОМУ ЛІРО-ЕПІЧНОМУ ПРОСТОРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ XXI СТ.

 

Мерещук Марина МОДЕРНІСТСЬКА «СУВОРІСТЬ» Ю. ЛИПИ

 

Міщенко Софія ІНТЕРМЕДІАЛЬНІСТЬ ЕСЕЮ І. СЛАВІНСЬКОЇ «ПОБАЧИМОСЯ В БАХЧИСАРАЇ»

 

Овсяницька Ганна КАССАНДРА В ОДНОЙМЕННИХ ТВОРАХ ЛЕСІ УКРАЇНКИ І ГУРТУ «THEATRE OF TRAGEDY»: ЕКЗИСТЕНЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ РЕЦЕПЦІЇ ОБРАЗУ

 

Озмитель Дар'я ЗАГОЛОВОК ЯК МІКРОМОДЕЛЬ СЮЖЕТУ В РОМАНІ О. САЛІПИ «ОЛЯ»

 

Ольшанська Олена ПОЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВОЇ ДОБИ У ЗБІРЦІ М. БРАЦИЛО «ШОВКОВА ДЕРЖАВА»

 

Орманжи Вікторія ОСОБЛИВОСТІ ТЕРМІНОСИСТЕМИ УРБАНІСТИЧНОГО ДИСКУРСУ В УКРАЇНСЬКОМУ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ

 

Петришина Уляна ПОВІСТЬ О. САЙКО «ДО СИВИХ ГІР» ЯК ЗАСІБ ІНКЛЮЗИВНОГО ВИХОВАННЯ

 

Пешнограєва Ганна ХУДОЖНІЙ ЧАС І ПРОСТІР У РОМАНІ І. МЕЛЬНИЧЕНКО Й В. ГЕРАЩЕНКО «ЖИВІ. ВСУПЕРЕЧ»

                 

Поліщук Вікторія СТРАТЕГІЇ ТВОРЕННЯ ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ В ПОВІСТІ О. ЧУПИ «ВИШНЯ І Я»

 

Полковникова Софія МАЛЬОПИС О. ЧОРНОГО Й М. СОЛНЦЕВА «ДРАМТЕАТР»: ГРАФІЧНО-ОПОВІДНИЙ АСПЕКТ ТВОРУ

 

Путря Наталя ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА СВОЄРІДНІСТЬ РОМАНУ Д. КЕШЕЛІ «ПОМИЛУЙ І ПРОСТИ»

 

Работягова Анастасія «ФАКТИ СВІДЧАТЬ САМІ ПРО СЕБЕ» (ЗА КНИГОЮ Є. ІВАНИЧУКА «ХОЛОДНЕ НЕБО ПІВНОЧІ»)

 

Руденко Анастасія ОБРАЗИ ПЕРСОНАЖІВ-ПЕРЕСТУПНИКІВ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ: СПРОБА ПОЛІАСПЕКТНОГО АНАЛІЗУ

 

Русановська Марія РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ПАМ’ЯТИ ПОКОЛІНЬ У ЗБІРЦІ ОПОВІДАНЬ КАТЕРИНИ БАБКІНОЇ «МІЙ ДІД ТАНЦЮВАВ КРАЩЕ ЗА ВСІХ»

 

Рябініна Ельвіра ОБРАЗ ЛИСИЦІ В П’ЄСІ Н. ІГНАТЬЄВОЇ «ПАН КОЦЬКИЙ»: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ

 

Смирнов Олександр ПОЛІЖАНРОВА СПЕЦИФІКА ПОЕМИ Н. ВИНОГРАДСЬКОЇ «ГОЛОДОМОР»

 

Станько Марта ОБРАЗ СНУ В КОМЕДІЇ В. ШЕКСПІРА «СОН ЛІТНЬОЇ НОЧІ»

 

Сущенко Мілана УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ОДЕСЬКОГО ПРОСТОРУ В РОМАНІ Ю. ЯНОВСЬКОГО «МАЙСТЕР КОРАБЛЯ»

 

Ткаченко Аліна МЕРЕЖЕВА ЛІТЕРАТУРА ЯК СКЛАДНИК СУЧАСНОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ПРОЦЕСУ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕЗІЙ Д.ЛІСІЧ І А.КОРНУТИ)

                                                                 

Федоренко Ольга, Даниленко Ірина ГУМОР ЯК СКЛАДОВА ДУХОВНОГО СВІТУ ДИТИНИ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРІВ В. НЕСТАЙКА)

 

Фурсова Марія ОБРАЗ ГОЛОВНОЇ ГЕРОЇНІ РОМАНУ С. АНДРУХОВИЧ «СЬОМГА»: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ

 

Черноусова Маргарита ЕКОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ЗБІРКИ Є. ГУЦАЛА «ДІТИ ЧОРНОБИЛЯ»

 

Якобчук Оксана ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ПАФОС РОМАНУ ТАМАРИ ГОРІХА ЗЕРНЯ «ДОЦЯ»

 

Ястремська Дзвенислава СИМВОЛІКА ВЕСІЛЛЯ У ПОВІСТІ «ВЕЛИКИЙ ШУМ» ІВАНА ФРАНКА

 

четвер, 24 лютого 2022 р.

ДОРОГІ НАШІ ДРУЗІ!

Сьогоднішній день розпочався для кожного з нас невимовно складно, але ми сподіваємося, що ви, ваші рідні та близькі в безпеці! Що б не чекало нас попереду, ми маємо зберігати спокій, бути зібраними та раціональними, бо наша підтримка потрібна нашим родинам, друзям, співвітчизникам і нашій армії.

Ми ніколи не думали, що саме з такими словами доведеться звертатися до учасників наукової конференції, й планували, що вже вкотре вона стане майданчиком для обміну думок молодих науковців із різних куточків нашої України. І цього року на нашу ініціативу відгукнулися дослідники з Києва, Дніпра, Бердянська, Дрогобича, Харкова, Тернополя, Херсона та інших міст країни.

Переконані, що поширення страху й паніки – це частина війни, яка ведеться проти нас, тому вирішили не відступати від запланованого. Конференція мала розпочатися завтра, 25 лютого, але якщо у вас є можливість, починаючи від сьогодні і до 24 год. 00 хв. 27 лютого, ви можете приєднатися до обговорення матеріалів учасників нашого заходу.

Залишаючи коментарі або даючи відповіді на питання, не забувайте авторизуватися.

Якщо у вас виникатимуть будь-які питання, пов’язані з конференцією, ви може їх адресувати на цю електронну пошту, з якої ми з вами весь час спілкуємося.

Для тих, хто не встиг надіслати свої матеріали – надсилайте, розмістимо і учасники ще встигнуть познайомитися з ними.

Бережіть себе!

 

          З приязню, оргкомітет конференції   

середа, 23 лютого 2022 р.

Артеменко Інна СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ МОНОМІФУ В РОМАНІ В. АМЕЛІНОЇ «СИНДРОМ ЛИСТОПАДУ, АБО HOMO COMPATIENS»

 

Бібік Вікторія ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ GOOGLE CLASSROOM ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРУ В. НЕСТАЙКА «ЧАРІВНІ ОКУЛЯРИ»

 

Бурлака Марія, Добровольська Анна ПРО РОЛЬ ТЕМАТИЧНИХ ЕКСПЕРТІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ЦИКЛУ)

 

Бусс Марина ПІСНІ МАРУСІ ЧУРАЙ У ПОВІСТІ В. ЧЕМЕРИСА «ЗАСВІТ ВСТАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ…»

 

Вавринюк Олена ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОПЕНТ СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ

 

Вартанян Марина, Зозуленко Марина ФІЛЬМ С. ПАРАДЖАНОВА «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» ТА ЙОГО ЛІТЕРАТУРНА ОСНОВА: ІНТЕРМЕДІАЛЬНИЙ АСПЕКТ

 

Гаванюк Іванна ЕЛЕМЕНТИ ПОБУТУ УКРАЇНЦІВ У ТВОРАХ ОСТАПА ВИШНІ

Гагара Тетяна ЦИФРОВА ОПЕРА – НОВИЙ РІЗНОВИД DIGITAL-ПОЕЗІЇ

Галкіна Аліна ЖІНОЧИЙ ВИМІР ТОТАЛІТАРНОГО НАСИЛЬСТВА В ПОВІСТІ М. МАЩЕНКА «ДИТЯ ЄВРЕЙСЬКЕ»

 

Гапула Ганна ВИКОРИСТАННЯ СЮЖЕТНОГО КОЛЕСА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОПОВІДАННЯ М. МОРОЗЕНКО «ВІРНІСТЬ ХАТІКО»

 

Гарасим Юлія ТРУДНОЩІ УКРАЇНСЬКО-АНГЛІЙСЬКОГО ПЕРЕКЛАДУ ДРАМИ-ФЕЄРІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «ЛІСОВА ПІСНЯ»

 

Гонтей Анжеліка ВІДЕОПОЕЗІЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ МАРУСІ ЧУРАЙ У 8 КЛАСІ

 

Данильчук Оксана ЕЛЕКТРОННЕ АНКЕТУВАННЯ ЯК МЕТОД АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ УПОДОБАНЬ УКРАЇНЦІВ

 

Дан-Обієкве Чуквуебука Грейт ТАРАС ШЕВЧЕНКО – ДУХОВНИЙ СВІТОЧ УКРАЇНИ

 

Дахно Яна, Токар Наталія ПРИЙОМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ ГЕРОЇНІ НОВЕЛИ ГР. ТЮТЮННИКА «ВУТОЧКА»

 

Дев'ятко Наталія ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗІВ ГОЛОВНИХ ГЕРОЇВ ПРИГОДНИЦЬКОГО ФЕНТЕЗІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРІВ А. ЛІНДГРЕН, ДЖ. К. РОЛІНГ, Н. ЩЕРБИ)

 

Дишко Юлія ЖАНРОВА ПРИРОДА РОМАНУ М. ГРИМИЧ «КЛАВКА»

Доброскок Світлана ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ЗНО З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Занімонцева Марія СПЕЦИФІКА НАРАТИВНОЇ СИСТЕМИ РОМАНУ М. ГРИМИЧ «КЛАВКА»