середа, 23 лютого 2022 р.

Зіненко Наталія ЖАНРОВА І ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ ЛЕГЕНД Е. ЗАРЖИЦЬКОЇ

 

Ісаєв Ілля МОТИВ ДОРОГИ В РОМАНІ М. МАТІОС «БУКОВА ЗЕМЛЯ»

 

Кабаченко Алеся СКАНДИНАВСЬКА МІФОЛОГІЯ У ПОВІСТІ В. АРЕНЄВА «ЗАКЛЯТИЙ МЕЧ, АБО ГОЛОС КРОВІ»

 

Картавченко Дарія ФУНКЦІОНУВАННЯ НАРАТИВУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ В ОПОВІДАННІ ПРО ФУТБОЛ (НА ПРИКЛАДІ «ТІ, ЩО СТЕЖАТЬ ЗА НАМИ» Ю. ВИННИЧУКА)

 

Кінаш Олександра ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМУ «ФАНФІКИ-ДЕБАТИ» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КАЗКИ-ПРИТЧІ В. ШЕВЧУКА «ЧОТИРИ СЕСТРИ»

 

Кондратенко Лариса АВТОРСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ МІФОЛОГІЇ У ТВОРЧОСТІ ДАРИ КОРНІЙ «ГОНИХМАРНИК»

 

Конєва Марія МОДЕЛЮВАННЯ ХРОНОТОПУ В ХУДОЖНЬОМУ РЕПОРТАЖІ Є. ГОНЧАРОВОЇ «ДЕНЬ ПІСЛЯ ДЕБАЛЬЦЕВОГО»

 

Копитко Віта ЖАНРОВА СВОЄРІДНІСТЬ РОМАНУ «СЕВЕРИН НАЛИВАЙКО» М. ВІНГРАНОВСЬКОГО

 

Король Лідія МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ПРОЦЕСУ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Кравченко Ангеліна СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТИХ МОРАЛЬНИХ ЗАСАД: ДО ЧИ ВІД РЕЛІГІЇ? (ЗА «МУЗЕЄМ ПОКИНУТИХ СЕКРЕТІВ» О. ЗАБУЖКО)

 

Лакєєва Валерія ПРОБЛЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ В РОМАНІ В. ЛИСА «СОЛО ДЛЯ СОЛОМІЇ»

  

Ластович Аліна ІНТЕРМЕДІАЛЬНІСТЬ У ПОВІСТІ А. ЛЮБЧЕНКА «ВЕРТЕП»

 

Левенко Марія, Конєва Марія ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ ОБРАЗУ ВОЛИНСЬКОЇ ЗНАХАРКИ У ТВОРІ В. ЛИСА «ІЗ СОНЦЕМ ЗА ПЛЕЧИМА. ПОЛІСЬКА МУДРІСТЬ ПЕЛАГЕЇ»

 

Лихацька Вікторія НОВОРІЧНІ ДИВА: РОЗКРИТТЯ ВАЖЛИВИХ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ У ЗБІРЦІ "КОЛИ СНІГ ПАХНЕ МАНДАРИНКАМИ"

Лобойко Яна СЮЖЕТНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ТВОРІВ І. РОЗДОБУДЬКО «АРСЕН» ТА Й. ЯГЕЛЛО «КАВА З КАРДАМОНОМ»

 

Лук’яненко Ілля ПРЕЦЕДЕНТНІ ТЕКСТИ ЛІТЕРАТУРНОГО ПОХОДЖЕННЯ В ЗБІРЦІ Ю. АНДРУХОВИЧА «ЛИСТИ В УКРАЇНУ»

 

Максименко Олег ОБРАЗ ЗАВОДІВ КРАМАТОРЩИНИ ‒ НОВАТОРСЬКИЙ ВАРІАНТ РОЗПОВІДНОЇ ПІСНІ В. ІВАНІВА

 

Макута Оксана, Жукова Анна ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ДЖИГСОУ НА ЗАНЯТТЯХ ЛІТЕРАТУРИ У КОЛЕДЖІ

 

Малишева Дарина ХУДОЖНЯ АНТРОПОЛОГІЯ ОБРАЗУ КНЯЗЯ ОСТРОЗЬКОГО В РОМАНІ П. КРАЛЮКА «ШЕСТИДНЕВ»

 

Малишева Ірина ПРОБЛЕМАТИКА РОМАНУ Р. ІВАНИЧУКА «ТОРГОВИЦЯ»

 

Мамчур Єлизавета СЮЖЕТОТВІРНА ФУНКЦІЯ ОБРАЗІВ РЕЧЕЙ У РОМАНІ О. САЛІПИ “ЗЛАМАНІ РЕЧІ”

 

Манець Валерія ДУХОВНІСТЬ ПОЕЗІЙ В. СОСЮРИ («ТРЕМТІННЯ ТВОРЧОГО ЖИТТЯ»)

 

Маслун Анастасія ВІЙНА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ЮНОСТІ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ І БІЛОРУСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ)

 

Массайова Ванесса РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНАХ Д. МІТАНИ «В ПОШУКАХ ВТРАЧЕНОГО АВТОРА» І Ю. АНДРУХОВИЧА «МОСКОВІАДА»

 

Мокряков Ілля КЛІПОВА ПОЕТИКА БУЧАЧА В ЕНЦИКЛОПЕДИЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕКСТУ РОМАНУ С. АНДРУХОВИЧ «АМАДОКА»

 

Назімова Катерина ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИКИ РОМАНІВ Т. БЕЛІМОВОЇ «ВІЛЬНИЙ СВІТ» ТА М. ЛЕВИЦЬКОЇ «КОРОТКА ІСТОРІЯ ТРАКТОРІВ ПО-УКРАЇНСЬКИ»

 

Обозний Владислав СПЕЦИФІКА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ СТАНОВЛЕННЯМ ЛЮДСЬКОЇ ОСОБИСТОСТІ ТА РОЗВИТКОМ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТВОРЧОСТІ

 

Овсяницька Ганна ЛЕСЯ УКРАЇНКА І РЕВОЛЮЦІЯ ГІДНОСТІ: АКСІОЛОГІЧНІ ПАРАЛЕЛІ

 

Озмитель Дарія ІСТОРИЧНА ОСНОВА РОМАНУ БРАТІВ КАПРАНОВИХ «ПАПЕРОВІ СОЛДАТИ»

Орманжи Вікторія СИМВОЛІЧНІ ЛОКУСИ В РОМАНІ А. ТА С. КЛІМОВИХ «МОЯ БОЖЕВІЛЬНА»

 

Остапчук Ірина ФУНКЦІЙНА РОЛЬ ЕМОЦІЙ ЛІРИЧНОЇ ГЕРОЇНІ В ПОЕЗІЇ ЛІНИ КОСТЕНКО (НА МАТЕРІАЛІ ЗБІРКИ «ПРОМІННЯ ЗЕМЛІ»)

                                                                                                                                    

Пенська Єва-Марія ДУХОВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ДРАМАТУРГІЇ І.КАРПЕНКО-КАРОГО, «БАТЬКА НОВОЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ»

 

Перекрест Ірина ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОМАНУ А. ТА С. КЛІМОВИХ «МОЯ БОЖЕВІЛЬНА»

 

Перехристюк Марина ВИВЧЕННЯ ПОЕЗІЙ БОГДАНА ЛЕПКОГО ТА ОЛЕНИ ПЧІЛКИ У 5 КЛАСІ

 

Пономарь Ольга ІНТЕРМЕДІАЛЬНІСТЬ У ДЕТЕКТИВНОМУ РОМАНІ Б. КРАМЕРА «ЗЛАМАНІ СХОДИ»

 

Помазан Дмитро ФУНКЦІЙНА РОЛЬ ЕМОЦІЙ ЛІРИЧНОЇ ГЕРОЇНІ В ПОЕЗІЇ Л. КОСТЕНКО (НА МАТЕРІАЛІ ЗБІРКИ «ПРОМІННЯ ЗЕМЛІ»)

 

Пономарьова Ганна ВИВЧЕННЯ ПАТРІОТИЧНОЇ ЛІРИКИ ВІКТОРА ЗУБАРЯ ТА ТЕТЯНИ МАЙДАНОВИЧ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ПРИЙОМУ «АУКЦІОН»

 

Промська Альона ОБРАЗ ЖІНКИ В КОНТЕКСТІ ДИСКУРСУ ІРРАЦІОНАЛЬНОГО (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНІСТИКИ В. ВИННИЧЕНКА)

 

Работягова Анастасія СПЕЦИФІКА ТВОРЕННЯ ОБРАЗУ АННИ ЯРОСЛАВНИ В РОМАНІ В. ЧЕМЕРИСА «АННА КИЇВСЬКА – КОРОЛЕВА ФРАНЦІЇ»

 

Рей Олександра СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ЛІТЕРАТУРНИХ ІГОР ЯК ПРИЙОМУ ВИВЧЕННЯ ТА ТВОРЧОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ

 

Рішко Даріна МОТИВ СВОБОДИ В РОМАНІ ЛЮКО ДАШВАР «ПОКРОВ»

 

Серветник Каріна ТРАДИЦІЙНІ ТА НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5-9 КЛАСАХ ЗЗСО

 

Сірик Валерія РЕФЛЕКСІЯ ПЕРСПЕКТИВИ СМЕРТІ В РАННІЙ ЛІРИЦІ В. СВІДЗІНСЬКОГО: ПЕЙЗАЖНИЙ КОД

 

Скиданчук Наталія СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ЖАНРІВ ТА ПІДЖАНРІВ ВЕЛИКОЇ ПРОЗИ

 

Смирнов Олександр ЕВОЛЮЦІЯ ЛІРИЧНОЇ ГЕРОЇНІ В «СТЕПОВІЙ» ЛІРИЦІ М. БРАЦИЛО

 

Смульська Олена ЕПІТЕТНА СИСТЕМА ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ Т. С. ЕЛІОТА

 

Стебловська Дар’я ЕСХАТОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ СВІТУ В «БЕРМУДСЬКОМУ ТРИКУТНИКУ» І. РИМАРУКА

 

Тарушко Катерина, Класс Наталія МОТИВ БОЛЮ У «МОЛИТВІ ДО МОВИ» К. МОТРИЧ

 

Федик Тамара ХУДОЖНЄ МОДЕЛЮВАННЯ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІЙОВОЇ ОСОБИ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ О. МИКОЛАЙЧУКА ТА НЕДИ НЕЖДАНОЇ «ОНОРЕ, А ДЕ БАЛЬЗАК?»)

 

Ферко Христина МІФОПОЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРІВ П. Б. ОСТЕРА

 

Хіврич Тетяна МОТИВ МОВЧАННЯ У ПОВІСТІ Є. ГУЦАЛА «ПРОКЛЯТТЯ»

 

Часнік Ольга ВИКОРИСТАННЯ ІНФОГРАФІКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРУ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ «МИКИТА КОЖУМ’ЯКА» У 5 КЛАСІ ЗА МОДЕЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ

 

Черниш Олег ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УКРАЇНСЬКОЇ ПУБЛІЦИСТИКИ ХХ СТОЛІТТЯ

 

Шаблієнко Анастасія КОХАННЯ І ЗРАДА У ДРАМІ-ФЕЄРІЇ «ЛІСОВА ПІСНЯ»

 

Шапошнікова Анастасія ТОПОНІМ ЯК ЗАСІБ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ «МІСТО» НА СТОРІНКАХ ДНІПРОВСЬКОГО ЖУРНАЛУ «СТЫХ»

 

Юрченко Анна ПОВІСТЬ «КЛИМКО» ГР.ТЮТЮННИКА: ДИДАКТИЗМ ТВОРУ

 

Якобчук Оксана МАРКЕРИ УКРАЇНСЬКОЇ РЕАЛЬНОСТІ В РОМАНІ ГАСЬКИ ШИЯН «ЗА СПИНОЮ»

 

Яловега Роксолана ЄВАНГЕЛЬСЬКА ОСНОВА РІЗДВЯНИХ ОПОВІДАНЬ

 

Ящук Іванна СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВИДІВ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ