понеділок, 22 лютого 2021 р.

Сидоренко Н. О. ФЕНТЕЗІЙНИЙ ХРОНОТОП У ПОВІСТІ МІЇ МАРЧЕНКО «МІСТО ТІНЕЙ»

 

Сиротенко В.П. ДИДАКТИЧНО-РОЗВАЖАЛЬНИЙ АСПЕКТ ТВОРІВ Н. ЗАБІЛИ, Ю. ДОЦЕНКА ТА А. КОСТЕЦЬКОГО

 

Слаквіч А. О. МОТИВ ДОРОГИ У ТВОРАХ В. АРЄНЄВА «БІСОВА ДУША...» ТА А. САПКОВСЬКОГО «ВІДЬМАК. ОСТАННЄ БАЖАННЯ»

 

Смирнов О. В. СИНЕРГЕТИКА МОРСЬКИХ ОБШИРІВ У МАРИНІСТИЧНІЙ ЛІРИЦІ М. БРАЦИЛО

 

Старишко О.А. «ПУЛЬС РОЗЧАХНЕНИЙ» ЛЕСІ МУДРАК: ЕМОЦІЙНЕ ЗАБАРВЛЕННЯ ЕРОТИЧНОЇ ПОЕЗІЇ

 

Таган Д. І. ЛІТЕРАТУРА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ : МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ

 

Tarasenko A.V. THE MOST EFFECTIVE METHODS OF ENGLISH LEARNING IN UNIVERSITY

Трачук К. В. КОНЦЕПТ БАГАТСТВА В ІНТЕРНЕТ-ФОЛЬКЛОРІ

 

Усманова О. В. ХУДОЖНІЙ РЕПОРТАЖ В УКРАЇНСЬКОМУ МЕДІАПРОСТОРІ

Чіпчева Є. В. ХУДОЖНІЙ БЕСТІАРІЙ У ПОВІСТІ Г. ТКАЧУК «ВЕЧІРНІ КРАМНИЦІ ВУЛИЦІ ВОЛОСЬКОЇ»

Шабаль К. С. ЗАСОБИ ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ В РОМАНІ «ПАДІННЯ ХВ’ЮРЕРА» О. МИХАЙЛЮТИ

Щербаков А. О. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУЧАСНОГО ВІЙСЬКОВОГО ДИСКУРСУ

пʼятниця, 21 лютого 2020 р.

Богданова А. С. НАЦІОНАЛЬНІ ЕКЗИСТЕНЦІАЛИ РОМАНУ Л. КОНОНОВИЧА «ЧИГИРИНСЬКИЙ СОТНИК»


Братчикова І. В. «КАПЕЛЮХ СІКОРСЬКОГО» В. ДАНИЛЕНКА ЯК КВАЗІБІОГРАФІЧНИЙ РОМАН


Вавілова Г. А. ІНТЕРМЕДІАЛЬНИЙ ДИСКУРС РОМАНУ Н. ГРИЦЕНКО «МІСТО ПАХЛО КОРИЦЕЮ Й КРЕМОМ NIVEA. ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ВІНТАЖНИЙ АЛЬБОМ»


Васильєва М. В. ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА ДИЛОГІЇ «ТАЄМНИЦЯ КОЗАЦЬКОЇ ШАБЛІ», «ДИКЕ ЛІТО В КРИМУ» З. МЕНЗАТЮК


Глухенька В. О. АРХЕТИПІЧНИЙ ОБРАЗ «СІМ’Ї» В ХУДОЖНІХ ТЕКСТАХ ЛІТЕРАТУРИ ХІХ СТ.


Гринь Ю. В. «КНИГА ПРОРОКА ЄЗЕКІЇЛЯ» ЯК ІНТЕРТЕКСТ ПОВІСТІ Д. МОРДОВЦЕВА «ПАЛІЙ, ВОСКРЕСИТЕЛЬ ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ»


Грицун Р. С. ВІДОБРАЖЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ІНКЛЮЗІЇ У СУЧАСНІЙ ПРОЗІ ДЛЯ ДІТЕЙ


Заболотна К. М. ЛІТЕРАТУРА – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДУХОВНОСТІ


Завгородня Д. О. ФУНКЦІОНУВАННЯ АКСІОЛОГЕМИ «ЖІНКА» У СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ТА АРАБСЬКИХ ПАРЕМІЯХ


Зінченко О. Є. ПРИГОДА ЯК ОСНОВА ОПОВІДІ АВТОРА В ПОВІСТІ «ДИКЕ ЛІТО В КРИМУ»


Зуєнко Я. М. ДЖЕРЕЛА МІТОЛОГІЗМУ В РОМАНІ Л. КОНОНОВИЧА «ЧИГИРИНСЬКИЙ СОТНИК»


Ісаєв І. Р. ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА ТВОРУ М. МАТІОС «БУКОВА ЗЕМЛЯ»


Калініна В. С. ЗЛАМАНА КВІТКА ЛОМИКАМІНЬ


Кобилко Н. А. РОМАНТИЧНІ Й СИЛЬНІ ЖІНКИ В ОПОВІДАННЯХ Л. ЖВАНКО «ВІРНИЙ АРИСТАРХ» ТА «МАРГО, МАРШРУТКА І ФРАНЦУЗЬКИЙ ЛЕЙТЕНАНТ»



Ленок М. І. ПАМ’ЯТЬ ДОБИ ДЕВ’ЯНОСТИХ У ХУДОЖНЬОМУ РЕПОРТАЖІ Л. БЕЛЕЯ «ЛІХІЄ ДЕВ’ЯНОСТІ: ЛЮБОВ І НЕНАВИСТЬ В УЖГОРОДІ»


Летка Д. О. ТОПОС СЕЛА В РОМАНІ О. ШИНКАРЕНКА «КАГАРЛИК»


Лобанова В. О. «РІЧКО-СТРІЧКО, ОРЛІЙ І ЗОРІЙ...»: ОБРАЗ РІЧКИ В ПОЕЗІЇ М. ЧХАНА


Лук’янчук Д. І. ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВІСТІ В. НЕСТАЙКА «ЗАГАДКА СТАРОГО КЛОУНА»


Мажара А. В. МОДУСИ СУБ’ЄКТИВНОГО ДОСВІДУ У ТВОРАХ ПРО ЧОРНОБИЛЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ


Мальцева А. О. ОБРАЗ МІСТА В РОМАНІ М. ДУПЕШКА «ІСТОРІЯ, ВАРТА ЦІЛОГО ЯБЛУНЕВОГО САДУ»


Манько А. М. МЕТАФОРИЧНО-АСОЦІАТИВНІ ПАРАЛЕЛІ У ТВОРЧОСТІ І. НИЗОВОГО


Маркова С. С. «ОНИСЬКО І КОМПАНІЯ: БЕСТІАРІЙ КНИГ О. ДЕРМАНСЬКОГО ПРО ПРИГОДИ ВУЖА ОНИСЬКА»


Матішак А. В. ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО ЗМАЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЖІВ-БОРЦІВ ЗА СПРАВЕДЛИВІСТЬ У РОМАНАХ І. БАГРЯНОГО «САД ГЕТСИМАНСЬКИЙ» ТА Ю. ДОМБРОВСЬКОГО «ФАКУЛЬТЕТ НЕПОТРІБНИХ РЕЧЕЙ»


Машталер Л.Г. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛЯНИНА ЧАСІВ І. МАЗЕПИ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ Л. ПОЛТАВИ «1709»)


Менсітов І. І. СОН ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ПРОСТОРУ В РОМАНІ В. ЛИСА «І ПРИБУДЕ СУДДЯ»


Менчак А. Ю. ТРАВЕЛОГ ДЗВІНКИ МАТІЯШ «ДОРОГА СВЯТОГО ЯКОВА» ЯК ДЖЕРЕЛО ІМАГОЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ


Миронюк Ю. Ю. ХУДОЖНЬО-ІНТЕНЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ОБРАЗУ РУЇНИ В РОМАНІ В. ШКЛЯРА «ХАРАКТЕРНИК»


Мірошніченко А. І. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ


Новосьолова А. Г. СВОЄРІДНІСТЬ ОБРАЗУ КОЗАКА НЕБАБИ В ПОЕЗІЇ М. ЧХАНА


Овсяницька Г. В. ЖАНРОВИЙ СИМБІОЗ ТВОРУ М. КІДРУКА «ДОКИ СВІТЛО НЕ ЗГАСНЕ НАЗАВЖДИ»


Ольшанська О. О. ХУДОЖНЄ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ОБРАЗУ КОЗАЦТВА У ЗБІРЦІ М. БРАЦИЛО «ШОВКОВА ДЕРЖАВА»


Орманжи В. Є. ІПОСТАСІ ОДЕСИ В КІНОРОМАНІ К. ТУР‑КОНОВАЛОВА, Д. ЗАМРІЯ, О. ЛІСОВИКОВОЇ «РЕЖИСЕР»


Піддуба О. Л. ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО РОМАНУ К. ГОРІШНОГО ТА М. ТИМОШЕНКА «ГЕРОЙ ПОНЕВОЛІ» ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО РОМАНУ К. ГОРІШНОГО ТА М. ТИМОШЕНКА «ГЕРОЙ ПОНЕВОЛІ»


        

Полковникова С. М. КОЛОРИСТИЧНИЙ АСПЕКТ ПОЕТИЧНОГО ЦИКЛУ «ОСІННІ КАРНАВАЛИ» ЗБІРКИ Л. КОСТЕНКО «РІЧКА ГЕРАКЛІТА»


Пуголовка В.О. МІФОЛОГІЧНА ОСНОВА ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ ДАРИ КОРНІЙ «ГОНИХМАРНИК»


Самойленко А. В. РОЛЬ МИТЦЯ В ХУДОЖНІЙ ОПЦІЇ Л. КОСТЕНКО ТА В. ШИМБОРСЬКОЇ


Сидоришина А. Р. ФАКТОГРАФІЧНІСТЬ і ФІКЦІЙНІСТЬ У РОМАНІ «ПРИЛЕТІЛА ЛАСТІВОЧКА» І. РОЗДОБУДЬКО