пʼятниця, 21 лютого 2020 р.

Мальцева А. О. ОБРАЗ МІСТА В РОМАНІ М. ДУПЕШКА «ІСТОРІЯ, ВАРТА ЦІЛОГО ЯБЛУНЕВОГО САДУ»


Манько А. М. МЕТАФОРИЧНО-АСОЦІАТИВНІ ПАРАЛЕЛІ У ТВОРЧОСТІ І. НИЗОВОГО


Маркова С. С. «ОНИСЬКО І КОМПАНІЯ: БЕСТІАРІЙ КНИГ О. ДЕРМАНСЬКОГО ПРО ПРИГОДИ ВУЖА ОНИСЬКА»


Матішак А. В. ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО ЗМАЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЖІВ-БОРЦІВ ЗА СПРАВЕДЛИВІСТЬ У РОМАНАХ І. БАГРЯНОГО «САД ГЕТСИМАНСЬКИЙ» ТА Ю. ДОМБРОВСЬКОГО «ФАКУЛЬТЕТ НЕПОТРІБНИХ РЕЧЕЙ»


Машталер Л.Г. ЕВОЛЮЦІЯ ОБРАЗУ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛЯНИНА ЧАСІВ І. МАЗЕПИ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ Л. ПОЛТАВИ «1709»)


Менсітов І. І. СОН ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ПРОСТОРУ В РОМАНІ В. ЛИСА «І ПРИБУДЕ СУДДЯ»


Менчак А. Ю. ТРАВЕЛОГ ДЗВІНКИ МАТІЯШ «ДОРОГА СВЯТОГО ЯКОВА» ЯК ДЖЕРЕЛО ІМАГОЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ


Миронюк Ю. Ю. ХУДОЖНЬО-ІНТЕНЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ОБРАЗУ РУЇНИ В РОМАНІ В. ШКЛЯРА «ХАРАКТЕРНИК»


Мірошніченко А. І. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ


Новосьолова А. Г. СВОЄРІДНІСТЬ ОБРАЗУ КОЗАКА НЕБАБИ В ПОЕЗІЇ М. ЧХАНА


Овсяницька Г. В. ЖАНРОВИЙ СИМБІОЗ ТВОРУ М. КІДРУКА «ДОКИ СВІТЛО НЕ ЗГАСНЕ НАЗАВЖДИ»


Ольшанська О. О. ХУДОЖНЄ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ОБРАЗУ КОЗАЦТВА У ЗБІРЦІ М. БРАЦИЛО «ШОВКОВА ДЕРЖАВА»


Орманжи В. Є. ІПОСТАСІ ОДЕСИ В КІНОРОМАНІ К. ТУР‑КОНОВАЛОВА, Д. ЗАМРІЯ, О. ЛІСОВИКОВОЇ «РЕЖИСЕР»


Піддуба О. Л. ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО РОМАНУ К. ГОРІШНОГО ТА М. ТИМОШЕНКА «ГЕРОЙ ПОНЕВОЛІ» ОСОБЛИВОСТІ ГРАФІЧНОГО РОМАНУ К. ГОРІШНОГО ТА М. ТИМОШЕНКА «ГЕРОЙ ПОНЕВОЛІ»


        

Полковникова С. М. КОЛОРИСТИЧНИЙ АСПЕКТ ПОЕТИЧНОГО ЦИКЛУ «ОСІННІ КАРНАВАЛИ» ЗБІРКИ Л. КОСТЕНКО «РІЧКА ГЕРАКЛІТА»


Пуголовка В.О. МІФОЛОГІЧНА ОСНОВА ОБРАЗУ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ ДАРИ КОРНІЙ «ГОНИХМАРНИК»


Самойленко А. В. РОЛЬ МИТЦЯ В ХУДОЖНІЙ ОПЦІЇ Л. КОСТЕНКО ТА В. ШИМБОРСЬКОЇ


Сидоришина А. Р. ФАКТОГРАФІЧНІСТЬ і ФІКЦІЙНІСТЬ У РОМАНІ «ПРИЛЕТІЛА ЛАСТІВОЧКА» І. РОЗДОБУДЬКО


четвер, 20 лютого 2020 р.

Сіріньок-Долгарьова К. Г., Стеценко Л. Г. КОНЦЕПТ «НАЦІЯ» У КНИЗІ Є. ГУЦАЛА «МЕНТАЛЬНІСТЬ ОРДИ»


Смирнов О. В. ПЕРСОНІФІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ В ПОЕЗІЯХ М. БРАЦИЛО ПРО СВІТАНКОВУ ХОРТИЦЮ


Сорока Н. С. ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ НАВІГАТОР ФІКРАЙТЕРА


Таган Д. І. ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ЗОВНІШНІСТЬ ЛЮДИНИ» В РОМАНІ Н. ГУМЕНЮК «КВІТИ НА СНІГУ»


Таган Д. І. ДИСКУРС НАСИЛЬСТВА В РОМАНІ Н. ГУМЕНЮК «КВІТИ НА СНІГУ»


Ткаченко М. Р. ОНІРИЧНИЙ ПРОСТІР РОМАНУ М. КІДРУКА «ДОКИ СВІТЛО НЕ ЗГАСНЕ НАЗАВЖДИ»


Хвостенко Є. НАРАТОЛОГІЧНА СТРАТЕГІЯ РОМАНУ О. ІРВАНЦЯ «ХАРКІВ–1938»


Царевська Т. С. ВПЛИВ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ВИДАВНИЧУ СПРАВУ


Челнокова В. В. ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНІ ПАРАМЕТРИ БАЛАД В. КОРЖА


Чернишенко А. С. ХУДОЖНІЙ ДІАЛОГ АНІМАЦІЙНОГО СЕРІАЛУ-МЮЗИКЛУ Р. ГАННАВЕЯ «ДЖЕЙК І ПІРАТИ З НЕБУВАНДІЇ» І КАЗКИ ДЖ. БАРРІ «ПІТЕР ПЕН»


Черноусова М. О. ҐЕНДЕРНА ПРОБЛЕМАТИКА В РОМАНІ Г. ШИЯН «HUNT, DOCTOR, HUNT»


Чорна О. С. ОПОЗИЦІЯ «РАДЯНСЬКА ЕПОХА ТА СИЛЬНА ОСОБИСТІСТЬ» В РОМАНІ В. ДАНИЛЕНКА «КЛІТКА ДЛЯ ВИВІЛЬГИ»


Чумаченко А. А. НОВI ФОРМИ ВИРАЖЕННЯ АВТОРСЬКОЇ СВIДОМОСТI У ПОВIСТI М. ХВИЛЬОВОГО «САНАТОРIЙНА ЗОНА»




Шевцова С. В. РОЛЬ ОБРАЗУ ГЕОРГІЯ ЛАЩУКА В РОМАНІ В. ЛИСА «І ПРИБУДЕ СУДДЯ»


Юрченко І. К. ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ КАНІВСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ СТУДІЇ «ЗОРЯНКА» В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


середа, 20 лютого 2019 р.

Асатрян С. А. ІНТЕРМЕДІАЛЬНА КОНЦЕПЦІЯ В ПОВІСТІ Н. БІЧУЇ «ДЕСЯТЬ СЛІВ ПОЕТА»


Білоус Н. О. ПРОБЛЕМА МИТЦЯ ТА ВЛАДИ В РОМАНІ «В.І.Н.» В. ТЕРЛЕЦЬКОГО


Боклах Д. Ю. ФІЗИЧНИЙ І ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР ТОПОСУ МІСТА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА


Васильєва М. В. ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА НОВІТНЬОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА НА ІСТОРИЧНУ ТЕМУ


Ганченко А. Ю. «CПОСТЕРІГАЧ» ТА «ОБ’ЄКТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ» ЗМІНЕНОГО СТАНУ СВІДОМОСТІ В ІСТОРИЧНО-МІСТИЧНОМУ ДЕТЕКТИВІ Є. КОНОНЕНКО «ЖЕРТВА ЗАБУТОГО МАЙСТРА»


Гнатуша А. О. ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ БІОГРАФІЇ «РЕЖИСЕР» К. ТУР-КОНОВАЛОВА, Д. ЗАМРІЯ


Городенська К. М. ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ НАРАТИВ ПОВІСТІ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ С. ПРОЦЮКА «ВАРВАРИ»


Громко Т. В., Громко Є. А. ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У МОВІ П'ЄС І. ТОБІЛЕВИЧА (КАРПЕНКА-КАРОГО) «ХАЗЯЇН», «МАРТИН БОРУЛЯ»



Гудована Н. Ю. СЕМІОТИЧНЕ ДЗЕРКАЛО СНУ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ «НІЧНОЇ СВІДОМОСТІ» В РОМАНІ В. ДАНИЛЕНКА «КОХАННЯ В СТИЛІ БАРОКО»


Денисюк С. В. ПОЕТИКА РОМАНУ–АНТИУТОПІЇ О. ІРВАНЦЯ « РІВНЕ / РОВНО / СТІНА: НІБИТО РОМАН»


Дєєва Ю. С. ОСОБЛИВОСТІ ХАРАКТЕРОТВОРЕННЯ В РОМАНІ В. ВРУБЛЕВСЬКОЇ «СОЛОМІЯ КРУШЕЛЬНИЦЬКА»


Зінченко О. Є. СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СТАНОВЛЕННЯ ХАРАКТЕРІВ ПІДЛІТКІВ У ТРИЛОГІЇ С. ПРОЦЮКА ПРО МАРІЙКУ І КОСТИКА


Зуєнко Я. М. РЕАЛІЗАЦІЯ АВТОРСЬКОЇ РОЗПОВІДІ ДРУГОГО РІВНЯ В ПРОСТОРІ ГЛОСАРІЮ РОМАНУ Л. КОНОНОВИЧА «ТЕМА ДЛЯ МЕДИТАЦІЇ»


Іванова Г. Ю. ХУДОЖНЄ ВІДОБРАЖЕННЯ МІСЬКОГО ТОПОСУ В РОМАНІ І. РОЗДОБУДЬКО «ПАСТКА ДЛЯ ЖАР-ПТИЦІ»


Какуша А. Ю. ЖАНРОВІ ПОШУКИ П. ЯЦЕНКА В КІНОРОМАНІ «НЕЧУЙ. НЕМОВ. НЕБАЧ»


Карначова С. М. ХУДОЖНЯ ТВОРЧІСТЬ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО: ВІДТВОРЕННЯ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ


Катранич Т. С. МОДЕЛЬ ІДЕАЛЬНИХ СТОСУНКІВ В ПОВІСТЯХ «КОМАШИНА ТАРЗАНКА» ТА «ГЕРБАРІЙ КОХАНЦІВ» Н. СНЯДАНКО


Лук’янчук Д. І. ПОЕТИКА ОПОВІДАННЯ Л. БОНДАРЕВИЧ-ЧЕРНЕНКО «ЗВИЧАЙНА ІСТОРІЯ»


Лящова А. О. ХУДОЖНІ ВЕРСІЇ ОБРАЗУ ГАЛЬШКИ ОСТРОЗЬКОЇ У РОМАНАХ П. УГЛЯРЕНКА «І БУВ РАНОК, І БУЛА НІЧ… (ГАЛЬШКА)» ТА О. ГУЛЬКО «ПОСАГ»


Манько А. М. ІСТОРИЧНІ ПОСТАТІ КОЗАЦЬКОЇ ДОБИ В ПОЕТИЧНОМУ ТЕКСТІ І. НИЗОВОГО


Матвєєва В. Є. МЕРЕЖЕВА ЛІТЕРАТУРА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ПРОЦЕСУ (на прикладі творчості запорізьких поеток І. Сажинської та О. Ольшанської)


Машталер Л. Г. РЕАЛІЗАЦІЯ ГЕОПОЛІТИЧНИХ ПОГЛЯДІВ Л. ПОЛТАВИ У ПОВІСТІ «ЧИ ЗІЙДЕ ЗАВТРА СОНЦЕ?»


Менсітов І. І. ОНІРИЧНИЙ ПРОСТІР ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГІЧНОГО ДЕТЕКТИВУ В РОМАНІ В. ЛИСА «І ПРИБУДЕ СУДДЯ»


Митюшина Л. В. ТАНГО СМЕРТІ МЕТАМОДЕРНІСТА (ЗА ДРАМОЮ А. БАГРЯНОЇ «СУМ І ПРИСТРАСТЬ, АБО БРАВО, ПАНІ ТЕЛІГО!»)